söndag 5 februari 2012

Ska försöka komma igång igen...

Jag tror att jag ska försöka komma igång igen med bloggeriet... Det var ju ett tag sen sist ;).
Idag har vi ätit en falukorvs wok med matvete och tzatsiki till middag och det var gott :D.
Nu har det gått sex månader sedan jag gjorde min gatric by pass och utan att ha tränat det minsta lilla så har jag lyckats gå ner 34,5 kg. Och jag äter ALLT som jag tycker om utan problem! En vanlig måltid blir nu ungefär 3 dl mat, pasta är sämre det lägger sig som en klump i magen..:( Synd för jag älskar pasta med riven ost och smör :D.

Jag har äntligen gjort en aktivitet utanför soffan! I tisdags  jag och bästa M på vattengympa, det var skit kul och as jobbigt! Och nästa tisdag kör vi igen och då får vi med oss två kompisar till, ser verkligen fram emot det!

Nu ska vi äta lite ost och kex och kolla på en Barbie film som avslutning på helgen :D
Ha det bra, Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar