måndag 15 augusti 2011

Ny VIKT och nya BILDER :D

Sovmorgon idag! Härligt, Max gick upp och tog hand om Pennan och jag bara vände på mig och somnade om. Såå himla skönt! Men strax efter tio var vi uppe och hela familjen gick ner i badrummet för uppfräschning. Jag tog en dusch, Pennan och Ida badade, Tony rakade sig så vi körde lite morgon mys helt enkelt :D. Sen åt vi långfrukost med tända ljus, det är så skönt att slippa stressa på morgonen. Och vem fan kan stressa med en matsäck som är stor som en matsked egentligen? Ha ha ha inte jag, 1 dl youghurt med lite mussli och en knäcke sen är man proppmätt. Som sagt var inte konstigt att man går ner i vikt :D

Sista veckan av sommarlovet, den 23:e börjar barnen med upprop och den 24:e är det ny termin med läxor och prov. Så denna veckan inför vi läggdags 21.30 från att barnen har varit uppe till elva tolv varje kväll hela sommaren. Just nu håller barnen på med papier mache i köket, jag ska dela en latte med min fina man och i eftermiddag ska vi köpa busskort till barnen och kanske ta en busstur till nån park eller bara stanna hemma i lugn och ro... Vi får se ;) 

Och appropå det...Idag får ni nya bilder för jag har nått ett del mål! YEAY!!! Så håll i hatten för nu blir det avklätt ;) Den nakna sanningen...

Kan man säga att man har tvättbräda på baksidan?



 This is ME!

Ja så ser det ut ingen stor skillnad men det känns på kläderna att jag nu gått ner exakt 10 kg!
Och måtten, dom kommer här!

Vad: 57/57 NU 54
Lår: 83/80 NU 78
Rumpa: 133/130 NU 127
Mage: 118/116 NU 112
Byst: 115/115 NU 113
Över arm: 47/46 NU 45
Under arm: 37/34 NU 33
VIKT: 128,5 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAGENS VIKT 118,5

Så mitt första delmål är nått! -10 kg på tre veckor och jag är nöjd!!! Men jag känner inte att jag är värd någon belöning ännu så jag tror jag sparar det till -20 kg och ger mig själv något riktigt fint :D



Det var allt jag hade just nu! ;)

Tjing  


2 kommentarer:

  1. Grattis till delmålet! Var inte snål mot dig själv utan unna dig något lyxigt, t.e.x. en manikyr. :)

    Lycka till med resan mot -20 kg!

    Hälsn. Katrin

    SvaraRadera
  2. Tack Katrin! Jaa du har rätt, jag ska fundera på något som jag vill unna mig :) Jag underrättar er så fort jag kommit på vad det blir :D
    Härligt med alla er vänner som stöttar!!!

    Kram Pailin

    SvaraRadera