måndag 15 augusti 2011

Åh vad gott!

Jag har ätit en så in i sjujäklahelskotta god middag så ni anar inte! Dietisten, släng dig i väggen och ta med dig dina gamla soppor,du skulle förmodligen vända dig i din grav om du hade nån! Det var det godaste jag ätit sen...jag kan inte ens minnas när! Jag åt så magen stod i fyra hörn men det var det värt! Egen potatis, gravad lax, avocado, sallad och lite hovmästarsås... Jag säger som Marianne, Life is good!!!
 Så här mycket la jag upp, tre skivor lax ca 150 gr och tre små potatisar, 1/2 avocado...
Så här lite var det kvar efter maten och då var jag proppmätt! Gott gott gott..!

Efter maten satte vi oss vid varsin dator (som vanligt) jag kollade runt lite på Blocket och vips så kom det en annons med en sulky, en sån som jag ville ha till Pennan till våren. Så gubben är iväg nu och hämtar den, här kommer bild:
Emmaljunga, familjens nytillskott :D.

Fem minuter innan Tony åkte så bytte han om på Pennan i soffan och sen busade dom lite så helt plötsligt när han kollade på henne så hade hon somnat lilla skrutt unge!
Tony hade lagt in en Laban (snutten) innanför pyjamasen så bara huvudet stack upp och den snuttade hon på när hon lekte och sen somnade.

Nu ska jag fixa disken sen måste jag äta ett litet kvällsmål. Vi ska sova tidigt idag för i morgon har jag tid på MVC för preventivmedels konsultation. Är det nån som läser som har erfarenhet av P-spruta? Eller andra skräck/solskens historier??? Skriv gärna för jag vet inte vad jag ska ha!!!

Puss & Kram på er!

5 kommentarer:

  1. En sån vagn hade Emilia när hon va liten, fast helsvart. Kanonbra vagn!

    Härligt att du får i dig vanlig mat! Som du har längtat!

    Lycka till hos MVC!

    Puss / M

    SvaraRadera
  2. Ja vagnen var jätte fin! Robusta saker det där. Och MATEN...ÅHHH I love it!!!! Vi hörs i morgon, puss!

    SvaraRadera
  3. Mumsigt. Och kul att du kunde få äta så god mat. P-spruta har jag haft. Inga konstigheter. Funkade bra. :/ S

    SvaraRadera
  4. Tack S! Jag funderar faktiskt på det... Kram!

    SvaraRadera
  5. Ja hade p-spruta några år innan... Fick ena jävla hormonstörningar... Men d e mina såna som tydligen e lite känsliga :-S Men för övrigt mycket bekvämt p-medel :-))

    SvaraRadera