måndag 25 juli 2011

Första dagen på mitt nya...

...liv och det är väl en jävla tur? Vågen, måtten och bilderna talar sitt tydliga språk! Usch, fy, blä, urk och alla andra synonymer på att man inte gillart!Ja rent ut sagt FY FAN, det är ju ett under att jag inte sett det själv, eller att jag har blundat så länge. Men nu ska liken ur garderoben och siffrorna kommer knocka er direkt ner i golvet. Det var tur att måttbandet var långt och att vågen höll!
Om ni inte vill se en riktig tjockis i underkläder så skall ni inte fortsätta läsa mer...men om ni tillhör de normala människorna som gillar att gottas åt andras problem och brister så har ni kommit till rätt ställe! Det pratas om förnedrings tv, det här är förnedrings blogg på hög nivå. Jag skyller ingen annan än mig själv, jag har byggt denna enorma hyddan och jag vill att ni ska skratta åt mig idag så att ni kan peppa mig i morgon och alla dagar framöver till att aldrig mer vara en elefant!

Först får ni siffror varenda äcklig centimeter sen kan ni göra en visuell klippdocka när ni ser bilderna :D.
Vad: 57 
Lår: 83
Rumpa: 133
Mage: 118
Byst: 115
Över arm: 47
Under arm: 37
VIKT: 128,5 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  
Och NU bilderna! 

 Lovehandles får ett nytt ansikte nu...
 Fy, jag gillar inte dom här bilderna ett enda dugg!
 Kolla de extra tuttarna vid armhålorna, vem fan behöver det?

Har förresten ätit Modifast till frukost och lunch idag men fuskade mig igenom middagen med 170 g räkor och en halv gurka... 
Frukosten..Mmmm
Och jag skulle behöva äta en äcklig påse till. Det smakar äckligt och det åker jojo upp och ner i halsen på mig :( 56 påsar totalt om man äter fyra om dagen i 14 dagar YEAY vad gott!!! Men det bästa jag kan göra är att kämpa och det ska jag fan göra!!!!

Nu drar jag nåt gammalt över mig, so long! ;)

12 kommentarer:

  1. Klart du fixar d :-D Ja måste nog smaka sån där soppa... har inte hört ett gott ord om dom :-P

    SvaraRadera
  2. Tack för supporten! Ta bara en av barnens bajsblöjor och lös upp med lite vatten så sparar du 20 kr! :D

    SvaraRadera
  3. Kämpa! Det är tungt som fan, och tråkigt. Men om jag klarar det så fixar du det oxå. / Kim

    SvaraRadera
  4. Älskling, du är så modig och stark som gör det här. Ska bli spännande att få följa din viktresa! Vem vet, om ett par dagar kanske bajsvatten inte smakar så illa? Puss /M

    SvaraRadera
  5. @Kim, Tack jag har dig som förebild!!!
    @M Bajsvattnet är redan riktigt smaskigt, eller var det bara jag som var extremt hungrig?

    SvaraRadera
  6. Du fixar det, du är en stark och envis kvinna <3
    Kram// Tutten

    SvaraRadera
  7. Du är så modig och super bra, hejar på dig kommer gärna och provar en påse med dig ngn dag!puss

    Emma

    SvaraRadera
  8. @ Tutt & Emma jag ska bjuda er båda på en riktigt goood Modifast lunch så fort som möjligt! Bäst att ni skyndar er så att jag inte har slukat alla påsar för att dom är så goda ;)

    Love U!!!!

    SvaraRadera
  9. Lycka till Pailin!
    Det kommer gå jätte bra :)

    Puss Sandra

    SvaraRadera
  10. Tack gullunge!!!
    Tur att jag har så fin familj <3

    Puss Puss

    SvaraRadera
  11. Ville bara säga att du verkar vara en så go´tjej:)
    En som bjuder på sig själv till 100%.
    Har lagt denna blogg till mina favoriter!
    Hittade bloggen när jag googlade på GBP och Gastric Sleeve.
    Ska själv lägga mig under kniven 6/9, men det blir en Sleeve då.
    Önskar jag vore som du, som kan "skratta" åt eländet, själv är jag mer som strutsen i den berömda sanden med noll självkänsla.
    Önksar dig all lycka och ser fram emot att följa din resa:))

    SvaraRadera
  12. Hej Anonym :D
    Vad kul att du gillar bloggen! Ja nu har jag gjort operationen och det är ett helvete med alla saker man kan oroa sig för :D Men jag gör som JAG vill och följer kroppens egna signaler, håller tummarna och hoppas på det bästa:D.
    Ska hålla en extra tumme för dig den 6/9, inte långt kvar nu :)Spännande! Skriv gärna och berätta hur det gått för dig!

    Varma kramar Pailin

    SvaraRadera