onsdag 8 februari 2012

Jobb jobb jobb

Det kan ju lätt kännas som om jag bara jobbar och äter just nu...det har varit en intensiv vecka med ett extra pass på 18 timmar! Men det genererar ju lite katsching i slutändan så det är helt klart värt det! Och speciellt med tanke på den stundande resan ;).

Idag var jag på badhuset med min döttrar, bad en timme sedan det bästa av allt bastun, helskotta vad skönt det är med +80! Ha ha ha vi satt säkert 25-30 minuter i bastun och njöt! Sedan upptäckte Pennan hur kul det är med duschar så då satt vi i duschrummet i ytterligare 30 minuter. Det var i alla fall jätte mysigt!

I morgon ska jag jobba en timme på morgonen och sedan har jag ledigt i tre timmar för att återgå i tjänst kl.12.00. På eftermiddagen kommer min lilla kosmos alban på besök och senare hennes familj så det stor-middag i morgon. De blir något med mycket grönsaker och korv och till efterrätt blir det frukt med vaniljkesella.

Men nu är det dags att krypa ner i MIN egen säng och sova gott i några timmar!

Tjingeling kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar