fredag 10 februari 2012

Fredag och jobb helg

Ja ha så var det fredag igen! Fasiken vad tiden går fort... Idag har jag och Pennan fixat lite tvätt, plockat lite i sovrummet och tillbringat lite tid vid datorn. OCH jag har en 3,5 kg stor julskinka i ugnen! Ha ha ha köpte efter jul när skinkorna kostade 9,90 kr/kg dvs nästan ingenting! Så i helgen blir det julskinka-mackor på bredden och tvären.

Gjorde i ordning en kopp nudlar förut och ställde den på bordet för en liten toa aktivitet och när jag kom tillbaka hade den fått besök av mitt lilla Penntroll :D. Hon slevade i sig Hela burken och lämnade inget annat än rester till sin gamla mamma... Men jag gjorde en ny kopp för jag var ju skit hungrig och nu med facit i handen så vet jag att jag orkar 1/3 av vad Pennan orkar...



I dag har vi -18 grader och det är ungefär 36 grader för kallt för mig! Det blir långkalling och tjockaste tröjan på när jag ska till jobbet. Jag har jour ikväll och slutar 12.00 i morgon och börjar nästa pass kl,16.00 på söndag så det är ganska soft helg trots allt :D. 
I morgon ska jag ha lördags mys med familjen A och det ser jag verkligen fram emot!

Ha en härlig fredag! Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar