fredag 2 september 2011

Välkommen underbara fredag!

Jahapp, uppe i tid i dag igen...eller i alla fall så  hann jag säga hej då till barnen innan dom gick. Uppklädda och fina Ida i sitt marknadslinne med dödskallar och Max i sina nya röda byxor och skjorta för idag är det skolfoto. Varje år köper vi ca 150 kort på våra barn i olika storlekar detta kostar i runda svängar 2500 spänn och tjejerna tar hälften av dom små korten resten lägger vi i en låda som vi sedan förvarar uppe på en hylla i garderoben! Vad är vinsten med detta??? Ja inte fasiken vet jag...men jag vet att det snart är dags igen.

Nu ska jag ta tag i dammråttor och klädhögar som ligger i hörnen och påsar, när min älskade kommer hem ska det skina i huset och maten ska stå på bordet. Sedan blir det fredags mys med barnen och kanske nån dålig film :D.
Återkommer när jag har slutfört mina uppdrag!

Här får ni lite bilder på de andra barnen också :D
Solnedgång i Smygehuk 2011. Ida & Max
 Samma solnedgång Marwin och Milton.
Hmm en annan nedgång...min älskade man!

Ha en bra dag på er! Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar