söndag 4 september 2011

Fyra veckor har gått sedan operationen :D Ps. Nya bilder...

Det var den helgen det.
Hi hi men vilken helg! Lördag helt fullständig! Vi stack ganska tidigt iväg till Eskilstuna för att fira Anci på hennes 21:a födelsedag. Där fick vi smörgåsar, bullar, cocoskakor (för goda för att vara lagligt) och tårta!! Mums säger jag bara! Och efter det satte vi oss i bilen och åkte vidare till Betna där grillmiddag och bästa vänner fanns. En fullständigt perfekt dag. Väl hemma igen vid midnatt och såå skönt att lägga sig i sin egen säng :D.
Idag har jag varit på Folkrace för första gången på 20 år. Det var riktigt roligt, helt klart över förväntan. Bilar som tappade däck och voltade flera varv och bilar som krockades och massa vuxna män som njöt som små barn på julafton ;). Till och med lunch serverades på plats mitt i naturen:

I morgon är det fyra veckor sedan jag gjorde min Gastric och jag mår så bra! I morgon får jag officiellt börja äta mat som inte rinner så det firades i dag med en fantastiskt god Thaiwok :D
Mat mat mat det finns inget bättre! ;)

Och så här fyra veckor efter operationen så är dagens vikt 116,7, dvs jag har nästan gått ner 12 kg och jag är mer än nöjd!

De måtten som leder ligan är:
Rumpa då   133cm NU 126cm
Mage då     118cm  NU 111cm
Byst då       115cm  NU 110cm 
Och det känns ska ni veta! Har rensat ut hela sommar garderoben för den ska fasiken inte på igen!Nästa sommar ska jag inte ge mina dollars till XLNT, Generous eller Bib det kan jag lova på sittande rumpa! Men just Nu finns det ju ett annat problem nämligen att man har ju inte så jäkla stor lust att köpa nytt och det jag har nu är inte så mycket, men jag ska INTE köpa nytt före -20 i alla fall, ska försöka hålla mig till -25 om det går men jag lovar inget! Ha ha ha... det kommer inte gå att hålla sig :D.


Jag avslutar denna helgen med att tacka mina fina vänner som gjort att denna helgen har flugit iväg alldeles för fort! Och nu väntar en ny vecka med andra underbara vänner, samma underbara vänner och kärt återseende med barnen från Skåne! Med andra ord en ny fantastisk vecka väntar denna gamla tanten :D 
Puss från mig :D













2 kommentarer:

  1. Tack själv fina vännen <3
    Puss /M

    SvaraRadera
  2. Härlig helg! Fina bilder. Grattis!!/Träskis

    SvaraRadera